Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Teamfoto 2 van Happy & Healthy

Onze werkwijze

Zo doen we dat!

Home Over ons Werkwijze

Als je Spaans praat tegen een Nederlander is de kans klein dat hij doet wat je zegt. En als je reclame maakt voor een rollator op Snapchat heeft dat waarschijnlijk ook niet veel effect. Het gaat erom dat je op het juiste moment op de juiste plek bent en je doelgroep weet aan te spreken en te overtuigen. De juiste snaar te raken!
Herkennen – Bereiken – Verleiden.

Herkennen

We vinden het belangrijk dat we de doelgroep kennen én herkennen. Op basis van marktonderzoeken, klantenbestanden, wetenschappelijke studies, openbare data en eerdere campagnes beschrijven we de doelgroep zo specifiek mogelijk. Denk daarbij aan demografische en geografische gegevens, interesses of gezondheidskenmerken. Hoe minder aannames we hoeven doen, hoe beter we onze campagne kunnen inrichten.

Bereiken

Zodra we duidelijk voor ogen hebben wie de doelgroep is, onderzoeken we hoe en wanneer we deze mensen het beste kunnen bereiken. Is dat via sociale media, een persoonlijke e-mail, of toch liever een opvallend poststuk? We kiezen zorgvuldig op welke manier en op welke dagen of tijdstippen we onze boodschap bij de doelgroep willen brengen, vanuit een integrale benadering en met een optimale mix tussen online én offline.

Verleiden

Uiteindelijk willen we de doelgroep verleiden datgene te doen dat voldoet aan jouw wensen. Of het nu gaat om het aanvragen van een whitepaper, het inschrijven voor een nascholing, het invullen van een korte check of het bekijken van een video. We spreken de taal van jouw doelgroep en zorgen dat onze boodschap aanspreekt, zodat we de juiste personen overtuigen om over te gaan tot actie. Dit doen we vaak met behulp van onze creatieve collega’s, want die zijn een kei in het maken van verleidelijke campagnes.

Meer weten over onze werkwijze?

Neem contact op met Cecile Wielens!
Cecile Wielens
Cecile Wielens Consultant Healthcare Marketing - New Business

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!