Spoedklus?

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Direct mailing productie

De geur van vers drukwerk

De brievenbus is altijd open

Terug naar alle blogberichten

Benieuwd hoe wij jou verder kunnen helpen?

Home Blog De geur van vers drukwerk

Door het wegvallen van fysiek contact tijdens de Coronacrisis ligt de volle focus op online communicatiemiddelen. Ondanks dat er binnen de online kanalen legio aan mogelijkheden bestaan, kan een stukje drukwerk misschien wel dé manier zijn om nog wat extra aandacht van de healthcare professional te krijgen.

Een serie ludieke kaarten met aansprekende afbeeldingen om ze nu een hart onder de riem te steken kan een tastbare afwisseling zijn. De kracht van de wenskaart is immers herontdekt. Liever wat anders? Lees verder voor de mogelijkheden.

Een gouden kans?

Dagelijks ontvangen we tientallen e-mails terwijl het aantal poststukken redelijk beperkt blijft. Net zoals bij een e-mail, geldt bij een fysieke mailing natuurlijk dat je boodschap wel in één keer helder en bovendien relevant moet zijn. De hang naar een uitvoerig en lang verhaal omdat je echt alles moet vertellen ligt natuurlijk op de loer maar daarmee schiet je je doel waarschijnlijk voorbij. Splits liever je verhaal op in een aantal topics, die je kort en krachtig, in een serie mailings onder de aandacht brengt. Of zorg voor een verassende trigger, die leidt naar een pagina waar je ruimte krijgt voor een completer verhaal.

Post met een snufje fun

Waar elke e-mail op dezelfde manier in je postbus belandt kun je met drukwerk in allerhande vormen en maten de aandacht trekken. Een afwijkend formaat of de bekende ‘bobbel in de envelop’ doen nog steeds wonderen maar het belangrijkste onderdeel van een mailing is eigenlijk de buitenkant. Daar wordt in een fractie van een seconde bepaald of de inhoud ervan wordt bekeken en daarom kan het ook interessant zijn een ‘selfmailer’ te maken waar de boodschap direct zichtbaar is.

Alleen voor jou!

Iedere klant een eigen brochure.  Het lijkt een utopie maar is absoluut mogelijk en door een exclusief automerk zelfs al gerealiseerd. Op basis van data uit showroom- en websitebezoek zijn verkoopbrochures op maat gemaakt. Iets wat natuurlijk ook mogelijk is voor jouw doelgroep! En door gebruik te maken van een QR-code kun je ook nog direct naar een website linken die helemaal aansluit op jouw wensen.

Volle aandacht voor video

Wil je eens iets uitleggen door middel van een geanimeerde video? Ook dat kan! In een stevige en lang houdbare brochure kun je een presentatieschermpje op laten nemen waarin een animatie getoond kan worden, compleet met geluid. En na verloop van tijd kan de accountmanager de videokaart weer ophalen en inzetten bij een andere geïnteresseerde, zo blijven ook de kosten beperkt.

Verstand van drukwerkzaken

Bij Happy & Healthy hebben we een berg aan ervaring op het gebied van het regelen van druk- of printwerk. Daarnaast weten we als geen ander waar een goede responsemailing aan moet voldoen en we kunnen de koppeling maken met de online awareness via bijvoorbeeld een LinkedIn-campagne. We kunnen het hele traject voor je uit handen nemen, van idee tot uitvoering. Graag zelfs!

Wil je meer weten of gewoon eens ‘sparren’ over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op of mail naar info@happyenhealthy.nl

Vragen of interesse in voorbeeldcases?

Neem contact op met Cecile Wielens!
Cecile Wielens
Cecile Wielens Consultant Healthcare Marketing - New Business

Hoe kunnen we jou happy maken?

Laat het ons weten!